Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Μοντέρνα Σταχτοπούτα

Αναρτήθηκε από Manouli στις 9:57 π.μ.




Καλοκαίρι του 2001. Πάω διακοπές στη Σαντορίνη με 4 φίλες μου (λένε ότι αν πας στη Σαντορίνη με το αμόρε, χωρίζεις, οπότε πήγα και εγώ με γυναικοπαρέα) με τρελή διάθεση (όπως πάντα άλλωστε) για να περάσουμε super. 


Εδώ θα κάνω μία παρένθεση και θα σας πω ότι έχω ένα φετίχ με τα παπούτσια (μη βιάζεστε καλέ! Θα δείτε τι σχέση έχει με την ιστορία μου παρακάτω). Όλων των ειδών: Αθλητικά, φλατ, πέδιλα, μπότες, γόβες, peep toes, σαγιονάρες κ.λπ. Και επίσης όλων των χρωμάτων. Ό,τι χρώμα υπάρχει, το έχω σε παπούτσι. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι το κάθε ζευγάρι έχει τη δική του θέση στην καρδιά μου.


Επιστρέφουμε λοιπόν στη Σαντορίνη. Πρώτο βράδυ. Ντυνόμαστε, φτιαχνόμαστε και ετοιμαζόμαστε για τη βραδυνή μας εξόρμηση. Το ένα barάκι διαδέχεται το άλλο, τα σφηνάκια πάνε και έρχονται το κέφι έχει φτάσει στο ζενίθ του και το Manouli με την παρέα του ρίχνουν τρελούς χορούς. Οι χοροί μεραφέρονται επάνω στους καναπέδες και το Manouli βγάζει τα παπούτσια του για να χορέψει πιο άνετα (διότι αγάπη μου επάνω στον καναπέ με το παπούτσι ΔΕ χορεύεις!). Αφού λοιπόν τελειώνουν οι χοροί, κατεβαίνω από τον καναπέ, πάω να βάλω τα παπούτσια μου, πουθενά τα παπούτσια! Κοιτάω από εδώ, κοιτάω από εκεί, τίποτα! Περιμένω να κλείσει το μαγαζί (δεν ήθελε και πολλή ώρα ακόμα), βάζω όποιον υπήρχε και δεν υπήρχε μέσα στο μαγαζί να ψάξει μαζί μου, τίποτα! Γαμώ το κέρατό μου μέσα! Τί να κάνω και εγώ; Φεύγω ξυπόλιτη. Ναι αγαπητοί μου: ξυπόλιτη! 


Εκεί που προχωράμε λοιπόν προς το ξενοδοχείο, σταματάμε να φάμε κάτι (μετά από τόσο αλκοόλ το χρειάζεται ο οργανισμός το σουβλάκι, όπως και να το κάνεις). Στην ουρά που περιμέναμε, από πίσω μας ήταν μία αντροπαρέα. Μας πιάνουν την κουβέντα και ο ένας εξ αυτών (ο οποίος πρέπει να σας πω ότι ήταν τρελό γκομενάκι, ξέρετε, από αυτά τα μαυρισμένα τυπάκια, τα ψιλοχύμα, με τις βερμούδες, τα ξυρισμένα -ναι, ναι, έχω φετίχ και με τους ξυρισμένους!- με τις φάτσες τις απίθανες που λες από μέσα σου "δε γίνεται αυτός ο θεός να μου την πέφτει τώρα, και μάλιστα τώρα που είμαι και ξυπόλιτη!") μου λέει:
- Σταχτοπούτα;
- Παρακαλώ;
- Σταχτοπούτα λέω;
- Μπα.. Αυτή φορούσε γοβάκια και έχασε το ένα μόνο. Εγώ ήμουνα με τη σαγιονάρα και μου τις βούτηξαν και τις 2! Και το κακό είναι ότι δεν έχω και άμαξα να πάω στο ξενοδοχείο!
- Έχω εγώ αν θέλεις να σε επιστρέψω.
- Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα ένα ζευγάρι παπούτσια την συγκεκριμένη στιγμή..
- Πάρε τα δικά μου!
Και βγάζει τα παπούτσια του και μου τα δίνει. Φυσικά ήταν 10 νούμερα μεγαλύτερα από το πόδι μου, αλλά τη δουλειά τους θα την έκαναν μέχρι το ξενοδοχείο (και όχι, δεν υπήρχε ταξί ούτε για δείγμα! Ειδάλλως θα σας έγραφα τόση ώρα αυτήν την ιστορία;).


"Οκ". Τα παίρνω λοιπόν και εγώ, τα φοράω (ναι, ξέρω αηδία, αλλά αν βρεθείτε ποτέ εσείς ξυπόλιτοι κάπου και σας προσφέρει ένας θεός τα παπούτσια του, ΜΗΝ τα πάρετε!) και πάω να φύγω (τα σουβλάκια είναι ήδη έτοιμα). 
- Πού πας;
- Στο ξενοδοχείο. Αύριο τέτοια ώρα εδώ να πάρεις τα παπούτσια σου πίσω.


Το επόμενο βράδυ πραγματικά συναντιόμαστε, του δίνω τα παπούτσια του, αλλάζουμε και τηλέφωνα (δε θέλω κανένα σχόλιο παρακαλώ!) και συνεχίζουμε τη βραδυά μας (ξεχωριστά, γιατί όπως σας είπα είχα πάει με τις φίλες μου και εγώ τις φίλες μου δεν τις κλάνω για κανένα γκομενάκι).


Μετά από οχτώ μήνες περίπου χτυπάει το τηλέφωνο.
- Σταχτοπούτα;
- Τί κάνεις;
- Τι θα᾽λεγες να τα πούμε; Από κοντά;
- Φεύγω μεθαύριο για NY.
- Και πότε επιστρέφεις;
- Δεν ξέρω. Ίσως και να μην επιστρέψω..


Το αγόρι αυτό με έπαιρνε κάθε τόσο τηλέφωνο να δει τι κάνω. Έτυχε και με είχε πάρει και ημέρες που είχα γυρίσει στην Ελλάδα. Δεν το ξανασυνάντησα ποτέ όμως.


Την προηγούμενη Τρίτη με παίρνει τηλέφωνο η μαμά μου και μου λέει ότι έχει έθρει ένα δέμα για μένα. Πάω και εγώ, βλέπω το δέμα, κοιτάζω για τον παραλήπτη, τίποτα! Το ανοίγω και τί να δω; Δύο γυάλινα γοβάκια και ένα σημείωμα που έλεγε: "Ακόμα και τώρα, με το μωρό σου, για μένα θα είσαι πάντα η Σταχτοπούτα μου"!!!!


Δεν ξέρω πού με είδες (σίγουρα κάπου με τον μπέμπη)... Δεν ξέρω πότε με είδες... Δεν ξέρω πώς βρήκες την (παλιά) διεύθυνσή μου... Δεν ξέρω πώς είσαι πια (ξυρισμένος ακόμα;)... Δεν ξέρω αν θα διαβάσεις ποτέ αυτό το post (το πιο πιθανό είναι ότι δε θα το διαβάσεις)... Σου λέω όμως ότι η έκπληξη αυτή ήταν ίσως μία από τις καλύτερες της ζωής μου!


Η (μαμά)Σταχτοπούτα σου. 



40 σχόλια:

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 10:12 π.μ. είπε...

Αυτά είναι! Πρίγκηπας σε συσκευασία δώρο... Καλημέρες!

Manouli on 19 Μαρτίου 2011 στις 10:15 π.μ. είπε...

Η αλήθεια είναι ότι τα γοβάκια ήταν σε συκευασία δώρου... Αλλά αυτός πρίγκηπας!
Και να φανταστείς ότι ήμουνα σίγουρη ότι το είδος είχε εξαφανιστεί...
Λες όχι τελικά;

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 10:16 π.μ. είπε...

Ε προφανώς όχι!

Πάθος που διαρκεί στο χρόνο... Τί καλύτερο;;;;

Manouli on 19 Μαρτίου 2011 στις 10:17 π.μ. είπε...

Πραγματικά τίποτα καλύτερο από αυτό!

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 10:20 π.μ. είπε...

Εσύ να τα βλέπεις...

Gaurakos on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:38 π.μ. είπε...

Τηλέφωνο δεν έχεις ακόμα του πρίγκηπα;
Καλά σου λέει ο καναπεδάτος. Εσύ να τα βλέπεις.

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:39 π.μ. είπε...

Πες τα ρε γαυρακο!

Manouli on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:45 π.μ. είπε...

@Gaurakos: Όχι γαυράκο μου, δεν έχω..

Και τι ακριβώς εννοείς όταν λες "καλά σου λέει ο καναπεδάτος";! Eεεεεε;;;; Τί πρέπει να δω δηλαδή;

Manouli on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:49 π.μ. είπε...

@marco: Tί να πει μωρέ και εσύ; Θέλετε πρωί πρωί να τις φάτςε μου φαίνεται και οι 2 σας!

@Gaurakos: Γλυκιέ μου γαυράκο, δεν έχεις καταλάβει ότι ο καναπεδάτος είναι από άλλο ανέκδοτο; Μέσα στην ίντριγκα, το μυστήριο και το πολύ sex; Τί σχέση έχουν αυτά με μία μάνα, μου λες;;;

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:50 π.μ. είπε...

Ναι, εγω ο Καλλιγούλας... χαχαχαχαχαχαχα

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:50 π.μ. είπε...

Να τις φαμε ε; Όλο λόγια είσαι...

Manouli on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:52 π.μ. είπε...

@marco: Ναι εσύ εσύ!!!!

Εμ, δεν έχετε κατέβει προς τα μέρη μας να δείτε. Είσαστε βλέπεις μακρυά..

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:53 π.μ. είπε...

Εμ να κατέβω τότε!!!!

Manouli on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:55 π.μ. είπε...

Φυσικά και να κατέβεις! Όλη η μπλογκόσφαιρα περιμένειτην άφιξή σου!
Μη σου πω ότι θα οργανώσω ομάδα να έρθουμε με πανό στο Ελ. Βελ.!

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 11:56 π.μ. είπε...

Α δεν θέλω τέτοια! Κάτι λιτό και διακριτικό θα ήθελα... Ευχαριστώ :)

Manouli on 19 Μαρτίου 2011 στις 12:06 μ.μ. είπε...

Καλά, κατέβα εσύ και τη συζητάμε την υποδοχή σου. Θα κάνω και survey μεταξύ των φίλων σου να δω!

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 12:12 μ.μ. είπε...

Αν είναι να έχω φανφάρες τότε δεν έρχομαι... Πριβέ πράγματα ρε παιδί μου!

Manouli on 19 Μαρτίου 2011 στις 12:14 μ.μ. είπε...

Prive δε μπορείς! Είναι τόσοι οι φαν σου που θα πρέπει να μείνεις εδώ κανένα δίμηνο για να τους δεις όλους έτσι...

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 12:17 μ.μ. είπε...

Υπερβαλλεις...

Άλλωστε εγω είμαι του less is more...

Gaurakos on 19 Μαρτίου 2011 στις 12:19 μ.μ. είπε...

Μανούλι. Από άλλο ανέκδοτο είναι ο καναπεδάτος, δεν λέω. Αλλά πές μου το φίλος σου να σου ποιός/α είσαι λέει μια παροιμία...

Γιατρέ, σου αρέσει η μυστικότης στην άφιξή σου, στα πάτρια εδάφη ε;

Я верю в Сталина on 19 Μαρτίου 2011 στις 12:20 μ.μ. είπε...

Ε μα τώρα φαντάζεσαι;

Δεν είμαστε για εντάσεις...

Manouli on 19 Μαρτίου 2011 στις 12:22 μ.μ. είπε...

@Gaurakos: Θα πάμε να τον πάρουμε με λιμουζίνα με φιμέ τζάμια! Έτσι αρμόζει στον καναπεδάτο!

Gaurakos on 19 Μαρτίου 2011 στις 12:45 μ.μ. είπε...

Ναι θα έχουμε και ελικόπτερο από πάνω να κόβει βόλτες μην τον φάει η μαφία. Τρομάρα του.

gnostosagnostos on 19 Μαρτίου 2011 στις 2:14 μ.μ. είπε...

να...κατι τετοιοι χαλανε την πιατσα!!!!

άλφα. είπε...

καλά απ το 2001?? και ούτε καν μια μπύρα δεν ήπιατε παρεα?
και δε φοβασαι λίγο? -εχει και τη διευθυνση σου!

sunnefoula on 19 Μαρτίου 2011 στις 4:48 μ.μ. είπε...

τι λες τωρα... χαχαχα!

koulpa on 19 Μαρτίου 2011 στις 9:19 μ.μ. είπε...

xaxaxa συγκινητικός ο νέος.. αλλά απο πίτα που δε τρώς.. τι σε μέλει κι αν καεί.. :):)
καληνύχτα :):)

Λόλα on 20 Μαρτίου 2011 στις 12:07 π.μ. είπε...

Υπαρχουν ακομα τετοιοι αντρες? Ο_Ο
(αμαν αυτος ο γναγ... ολο αντιδραση..πφφφφ)

Φιλια Μανουλι μου!
Χαιρομαι που επανηλθες! ;)

Manouli on 20 Μαρτίου 2011 στις 9:17 π.μ. είπε...

@γναγ: Απαπαπαπαπα σα δε ντρέπεσαι! Ο σταχτοπούτος μου χαλάει την πιάτσα; Για κοίτα να πάρεις και εσύ κανένα μάθημα γιατί θα βρεις την σταχτοπούτα σου και θα θέλει και αυτή τέτοια!

Manouli on 20 Μαρτίου 2011 στις 9:18 π.μ. είπε...

@άλφα: Ναι! Ναι! Από το 2001!
Όχι μπύρα, ούτε τσάι δεν ήπιαμε!
Να φοβηθώ; Έναν πρίγκηπα; Μπα...

Manouli on 20 Μαρτίου 2011 στις 9:20 π.μ. είπε...

@sunnefoula: Είδες συννεφούλα μου; Μετά από τόσα χρόνια.. Μα είναι να μην ανέβω τώρα εγώ σα γυναίκα (ΚΑΙ μάνα); Όχι πες μου!

Manouli on 20 Μαρτίου 2011 στις 9:25 π.μ. είπε...

@Λόλα: Απ᾽ότι φαίνεται Λολίτα μου υπάρχουν! Σου κλέβουν τα παπούτσια, και βρίσκεις τον Σταχτοπούτο σου! Καλό, ε;

Ναι βρε παιδάκι μου! Αυτός ο γναγ μέσα στην αντίδραση! Αλλά τί να τον κάνουμε που τον αγαπάμε και αυτόν;

ΦΟΥΛΗ on 20 Μαρτίου 2011 στις 9:49 μ.μ. είπε...

υπάρχουν ακόμα τέτοια αρσενικά;εκπλήσσομαι ευχάριστα!!!

Jerry Jedelou on 24 Μαρτίου 2011 στις 1:45 π.μ. είπε...

ποια σταχτοπούτα μανουλομάνουλο;;;;;;
η ωραία κοιμωμένη είσαι.... πού κοιμάσαι τόσο καιρό μάνα μου;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

sto planiti moufa koimatai!einai panemorfos pragmatika!!

Manouli on 29 Μαρτίου 2011 στις 10:09 μ.μ. είπε...

@ΦΟΥΛΗ: Εγώ να δεις έκπληξη!!

Manouli on 29 Μαρτίου 2011 στις 10:10 μ.μ. είπε...

@Jerry: Έλα ντε!! Τον ύπνο του δικαίου!

Αν και -μεταξύ μας- προτιμώ σταχτοπούτα. Αυτή η κοιμωμένη καθόλου δε με αρέσει (και την ανέχομαι γιατί είναι η αγαπημένη της κόρης μου!)..

Έγραψα πάλι ο πούστης ... on 2 Απριλίου 2011 στις 5:07 μ.μ. είπε...

ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ ΜΩΡΗ !

Εγώ θα τον κατουρούσα και θα τον παντρευόμουν κίολας.

Αυτό είναι πολύ μικρό κουσούρι μπροστά στα άλλα που ανεχόμαστε από τον εκάστοτε εραστή μας.

Αν έχεις ακόμα το τηλέφωνο του θα το εκτιμούσα στο mail μου !!:P

ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ ! :P

My little Prince ♕ Nikolas on 6 Απριλίου 2011 στις 2:04 π.μ. είπε...

φιλενάδα εγώ συγκινήθηκα... μου αρέσουν κάτι τέτοια πάρα πολυ

Όχι on 20 Αυγούστου 2011 στις 11:32 μ.μ. είπε...

πόσο τέλειο σκηνικό!

είσαι πολύ τυχερή που το 'χεις ζήσει :)

 

Manouli Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template