Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Τα᾽θελε και εσένα ο κώλος σου!

Αναρτήθηκε από Manouli στις 1:57 π.μ.





Από εχτές διακοπεύω. Να μη ζηλεύετε. Πέρυσι δεν έκανα καθόλου διακοπές, οπότε φέτος το δικαιούμαι. Ήρθα στο νησάκι μου για να αράξω χαλαρά με τα μωρά. Η χτεσινή βραδυά όμως, μόνο χαλαρή δεν ήταν...


Το σπίτι μου βρίσκεται μέσα στην παλιά πόλη του νησιού, στα στενάκια. Εκεί που σουλατσάρει ο τουρίστας. Ακριβώς δίπλα δε, υπάρχει ένα μπαράκι. Για να φανταστείτε, είναι τόσο δίπλα, που τις περισσότερες φορές οι τουρίστες κάθονται στο τραπεζάκι του σπιτιού μου, αντί του μπαρ και περιμένουν και να τους σερβίρω. Καμία ώρα θα τους σερβίρω καμία ανάποδη και να δω αν θα ξανάρθει κανένας να μου πει: "Μα θα περιμένουμε πολλή ώρα για να παραγγείλουμε πια;".


Κοιμίζω και εγώ τα παιδιά, κάθομαι αραχτή στο prive τραπεζάκι μου, με την Coca cola light μου να διαβάσω το βιβλίο μου. Βλέπω λοιπόν κάποια στιγμή μία κοπέλα, η οποία τα έπινε με το -απ᾽ότι φαινόταν- amore της να έρχεται προς το μέρος μου με το κινητό της και να έχει την ακόλουθη συνομιλία (εγώ κουτσομπόλα δεν είμαι, αλλά η τύπισσα είχε καθίσει ακριβώς δίπλα μου. Και να μην ήθελα δηλαδή, άκουγα):
- Mωρό μου, μου λείπεις τρελά!
- (Το μωρό απαντάει. Ακριβώς τί, δεν γνωρίζω)
- Περνάω χάλια! Δε θα ξαναπατήσω ποτέ στο βρωμόνησο (της έφταιγε και το νησί μας! Καταλάβατε;)!
- (Το μωρό κάτι λέει πάλι)
- Αν δεν ήταν για την ξαδέλφη μου που είναι χάλια, θα είχα φύγει από την πρώτη κιόλας ημέρα! Έχε χάρη που είμαι καλός άνθρωπος.
- (Μωρό ρωτάει που ακριβώς βρίσκεται η αγαπημένη του)
- Σε ένα βρωμομπάρ, το ..., στα στενάκια. Χάλι σου λέω! Άντε σε αφήνω τώρα γιατί την έχω αφήσει μόνη της τόση ώρα. Α! Και αν δεν πιάνει το κινητό, είναι γιατί δεν έχει καθόλου καλό σήμα η Cosmote στο νησί (η Cosmote που έχει κάνει κάτι δις καμπάνια για να μας πεισει ότι έχει κάλυψη σχεδόν και στην τελευταία βραχονησίδα της Ελλάδας!). Σ᾽αγαπάω πολύ τζιτζιφρίνο μου (ε αει σιχτίρ! Τζιτζιφρίνο; Δηλαδή σας παρακαλώ, εσάς τις γυναίκες που αρέσκεστε στα υποκοριστικά και στα ζουζουνίσματα: βρείτε κάτι τουλάχιστον που να είναι sexy! Μα τζιτζιφρίνος; Δηλαδή αν του ανθρώπου δεν του πέφτει την ώρα εκείνη που ακούει το "τζιτζιφρίνος", είναι ήρωας!)!


Κλείνει το κινητό η κυρία, πάει στο τραπεζάκι της και δίνει ένα γλωσσόφιλο στην "εξαδέλφη"!


Η ώρα κυλούσε ήρεμα, εγώ διάβαζα το βιβλίο μου, άκουγα τη φοβερή μουσική του μπαρ, ώσπου ξάφνου, εμφανίζεται το αμόρε (του τηλεφώνου), το οποίο βρίσκεται τετ-α-τετ και με την αγαπημένη του, η οποία μόνο που δεν έκανε sex στο τραπεζάκι!


- Α ωστέ περνάς χάλια, ε; Και η ξαδέλφη σου κλαίει και οδύρεται! Μωρή πουτάνα, σε ποιον τα πουλάς αυτά; Ξεφτιλισμένη; Γαμ..λα; Να μη σε ξαναδώ μπροστά μου! Και να φανταστείς ότι ο μαλάκας είχα αγοράσει και δαχτυλίδι! Παλιοκαργιό...! 


Και φαπ! Πέφτει και ένας φούσκος!


- Δημήτρη, να σου εξηγήσω! 


Ο Δημήτρης έχει ήδη εξαφανιστεί και η κιουρία πάει να προσπαθήσει να το σώσει με τον άλλον. Φυσικά ο άλλος μαλάκας δεν ήταν...


- Γιώργο, να σου εξηγήσω..


Και πριν προλάβει να τελειώσει τη φράση της, φαπ, πέφτει και ο δεύτερος φούσκος! 


Ταινία να είχα πάει να δω δε θα μπρούσα να φανταστώ τέτοια εξέλιξη!


Το μαγαζί όλο έχει μείνει να την κοιτάει, αυτή να ξεφτιλιζόταν περισσότερο δεν γινόταν, οπότε πληρώνει (διότι φυσικά ο δεύτερος "μαλάκας", σιγά μην πλήρωνε και τα ποτά!) και φεύγει. 


"Ρε τί γίνεται στον κόσμο!", σκέφτηκα και αποφάσισα να κατέβω στην παραλία να βρω κάτι φίλους να πιω ακόμα μία Coca cola light. 


Καμία ώρα αργότερα, φτάνω στο μαγαζί και βρίσκομαι μπροστά στο εξής θέαμα: τα δύο amore της κυρίας να τα πίνουν μαζί και με άλλα 2 ξανθά που είχαν "χτυπήσει"!! Όχι που θα σκάγανε!

62 σχόλια:

Ego mei mihi me (a) me on 6 Ιουλίου 2010 στις 2:13 π.μ. είπε...

κινηματογραφικό!!

Gaurakos on 6 Ιουλίου 2010 στις 2:19 π.μ. είπε...

Μια χαρά ξηγηθήκανε οι τύποι.
Αλλά και αυτή αδιάβαστη πιάστηκε.
Ωραία ιστορία Mamouli

Έγραψα πάλι ο πούστης ... on 6 Ιουλίου 2010 στις 2:49 π.μ. είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

Και γω το χω κανει αυτο π εκανε η κοπελα , αλλα εμενα δεν επιασε κανενας απ τους 2 χαχαχααα

ΤΖΙΤΖΙΦΡΙΝΟΣ

ΕΦΡΙΞΑ

Έγραψα πάλι ο πούστης ... on 6 Ιουλίου 2010 στις 2:49 π.μ. είπε...

Τι όμορφη ανούσια βραδυά!!!!

Flonsavardu on 6 Ιουλίου 2010 στις 3:11 π.μ. είπε...

ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

άκου πράγματα, τέτοια ακούω και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, διότι παθιασμένος άνθρωπος καθώς είμαι, δεν τα μπορώ αυτά. δηλαδή μηδέν τσίπα; αλλά πολύ το χάρηκα, όχι την αλήθεια μου θα την πω.

Coffeemug on 6 Ιουλίου 2010 στις 7:26 π.μ. είπε...

με τέτοιο θέαμα πιες τίποτα πιο δυνατό! Προβλέπω τέλειες διακοπές. Με σασπένς, σεξ και βία.
Ζήτω ο τζιτζιφρίνος!

Я верю в Сталина on 6 Ιουλίου 2010 στις 7:36 π.μ. είπε...

Καλημέρες!

Καταρχήν τί ώρες ανεβάζεις κι εσύ τα ποστ ρε παιδί μου;;; Τα βλέπουμε το πρωί μαζί με τις εφημερίδες και το γάλα...

Σόρρυ κιόλας αλλά άντρας που ανέχεται να τον λένε τζιτζιφρίνο, το θέλει το κέρατο...

Το άλλο που επαρατήρησα είναι ότι μαζεύεις δίπλα σου όλα τα περίεργα περιστατικά... Μαγνήτη έχεις;;;;;
Να σε προσέχουμε εσένα!

χαχαχαχαχαχα

Pink_Fish on 6 Ιουλίου 2010 στις 9:15 π.μ. είπε...

ποτάνες γυναίκες! Κακούργα κενωνία! Όποια θέλει τα πολλά, χάνει και τα λίγα...Υ.Γ.:Βγάλε το τραπεζάκι απο κει, προκαλεί "ζημιές" :)

sCaTterBraiN on 6 Ιουλίου 2010 στις 9:31 π.μ. είπε...

χαχαχαχα όχι ότι είμαι χαιρέκακος άνθρωπος...

μπα, είμαι! καλά να πάθει. μα να τον λέει τζιτζιφρίνο τον άνθρωπο!

;-)

καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή συμβαίνουν κανονικά στην καθημερινή ζωή αυτά???

μα τί αθώα που είμαι ώρες ώρες...

(όντως η κοπελιά τα ήθελε!)

ZouZouna on 6 Ιουλίου 2010 στις 10:15 π.μ. είπε...

Στην αρχή, σε συμπόνεσα, που κάνεις διακοπές με τα παιδιά, διότι διακοπές δεν πάνε με τα παιδιά να το ευχαριστηθούνε.

Ακολούθως, σε λυπήθηκα, γιατί χάαααλια δίπλα στο μπάρ. Φασαρία, τι ξεκούραση λέμε !

Υστερα αγάπη μου, απο τέτοια υπερπαραγωγή!!!!!
να νοικιάζεις την αυλή να σου κουβαλιούνται να περνάνε καλά (και δεν βάζω εμένα μέσα, γιατί δεν ταξιδεύω σε νησιά)!

καλημέρα !!!!
υ.γ. φρίνος απο το βατραχάκι? μπλιάχ και πάλι!

kathysteras on 6 Ιουλίου 2010 στις 10:59 π.μ. είπε...

Live σαπουνόπερα με coca cola light και μουσικούλα σαν να λέμε. Έλεος δηλαδή, εγώ γιατί δεν ζω τέτοιες συγκινήσεις;

Manouli on 6 Ιουλίου 2010 στις 1:30 μ.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ZouZouna on 6 Ιουλίου 2010 στις 2:11 μ.μ. είπε...

Mαρή εγώ, πέρασα το πρωί, που άφησα σχόλιο... αϊνταααα! καλά
αμα βγάλεις το ποδαράκι απο το νιρό και πριν στρωθείς για το επόμενο κουσκουσάριον, στην αυλή, περνα για βραβείο!

( fortounata) on 6 Ιουλίου 2010 στις 2:43 μ.μ. είπε...

εμ!!έτσι είναι αυτά.εκει που δεν το περιμένεις ,σουρχεται ο ουρανός σφοντύλι.χαχαχαχα.φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Εξοχο

Ανώνυμος είπε...

μαρή με coca cola light τη βγαζεις;

ελεοςςςςςςςςςς

Να μας πεις και δικες σου περιπετειες!

:0))


φιλια

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχχα..

Τζιτζιφρίνος; Γαμάτο.. Αυτέ ετοιμάσου.. το μανουλομάμουλο μόλις σε κατέστρεψε!!

Ρε φιλή περνάς γαμάτα.. μήπως θέλεις να με φιλοξενήσεις;;

Φιλιά πολλά
Η στομαχοπονεμένη..

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
s_pablo on 6 Ιουλίου 2010 στις 6:32 μ.μ. είπε...

Είναι κάτι γυναίκες που νομίζουν ότι όλοι οι άντρες είμαστε βλάκες. Ε όχι κυρία μου. Μόνο το 90%.

ΥΓ. Το τζιτζιφρίνος είναι πολύ χλεχλεδιάρικο. Θα μπορούσε να τον φωνάζει "αετόπουλο μου" για πιο ανεβαστικό, "μπακαλιαράκι μου" για πιο καλοκαιρινό ή και "γλυφιτζουράκι μου" για πιο σεξουαλικό. Το τζιτζιφρίνος απορρίπτεται...

Venea on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:08 π.μ. είπε...

Τζιτζιφρίνος?????? ΤΖΙΤΖΙΦΡΙΝΟΣ????
Χριστέ και απόστολε!!!!
Και μόνο για αυτο...το άξιζε!

Πάντως super θα περάσεις...παρακαλώ να μας ενημερώνεις κάθε πρωί για νέα τραγελαφικά περιστατικά!!!!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:07 μ.μ. είπε...

@Ego mei mihi me (a) me: Το λιγότερο να λες! Ταινία να έβλεπα δε θα το είχα διασκεδάσει τόσο!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:10 μ.μ. είπε...

@Gaurakos: Μια χαρά δε λέει τίποτα! Φαντάσου τώρα να κάθονται και να "ανακαλύπτουν" τι ψέμα έχουν φάει από την τύπισσα.

Ε, και μετά αποφάσισαν να την κλάσουν πανηγυρικά και να το ζήσουν με τα 2 καινούργια τους μωρά!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:14 μ.μ. είπε...

@Έγραψα πάλι ο πούστης: Η βραδυά ήταν όντως από αυτές που εκεί που δεν το περιμένεις σου βγαίνει καταπληκτική!

Το νου σου κύριε Διευθυντά, διότι βλέπεις ότι μπορεί να πιαστείς εκεί που δεν το περιμένεις! Και τέτοιες ξεφτίλες δεν τις θέλουμε να τις πάθουμε ποτέςςςςς! Ακούς;

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:19 μ.μ. είπε...

@Flosavardu: Καλέ ναι! Από που νομίζεις ότι βγαίνουν τα σενάρια;

Μιλάμε για πολύ ξετσίπωτη! Αυτά παθαίνεις όμως αγάπη μου αν τα θέλεις όλα (και όλους)! Παίρνεις τον που... και ησυχάζεις!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:28 μ.μ. είπε...

@Coffeemug: Ε όχι να αρχίσω και το ποτό! Αυτή κανονικά θα πρέπει να το αρχίσει που εκεί που τους είχε και τους δύο, εν μία νυκτί έμεινε σαν την καλαμιά στον κάμπο.

Πάντως, αν αυτό το σκηνικό ήταν ένδειξη για το πώς θα εξελιχθεί το καλοκαίρι, τότε με βλέπω να περνάω super!

Emmanouela on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:30 μ.μ. είπε...

axaxaxaxa!!!

Καλά να πάθει!! Καλά να περάσεις στο νησάκι σου! Ποιο είναι αυτό κάνει να πούμε?

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:31 μ.μ. είπε...

@Marco: Με δύο παιδιά στο νησί full time, η μόνη ώρα που μου μένει να ανεβάσω καμία ανάρτηση είναι το αξημέρωτο που κοιμούνται!

Ο τζιτζιφρίνος όμως μας βγήκε μάγκας! Της την έφερε εκεί που δεν το περίμενε η κυρία μας! Και μετά χτύπησε και ένα ξανθό!

Βρε λες να τον έχω το μαγνήτη και δεν τον έχω καταλάβει; Πάντως κακό δεν είναι. Μου δίνει υλικό για να γελάτε εσείς!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:33 μ.μ. είπε...

@Pink_Fish: Άσε, άσε. Η κοινωνία η πουτάνα φταίει για όλα! Όχι αυτή η ξεκ... που τους έπαιζε και τους δύο τους ανθρώπους!

Το τραπεζάκι; Όχι μόνο δε θα φύγει από εκεί, αλλά αν συνεχιστούν τέτοια σκηνικά, θα το νοικιάζω κιόλας!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:40 μ.μ. είπε...

@sCatTerBraiN: Ε μα! Τζιτζιφρίνο ήθελες; Πάρτα τώρα! Πορεύσου μόνη σου έτσι όπως τα έκανες και άσε τον τζιτζιφρίνο να βρει άλλη τζιτζιφρίνα!

Το δαχτυλίδι το έχει έτοιμο άλλωστε!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:42 μ.μ. είπε...

@kihli: Μην ανησυχείς αγάπη μου! Και εγώ έτσι αθώα είμαι. Αλλά όταν το βλέπεις να συμβαίνει και μπροστά σου, ε τότε το βλέπεις και από την άλλη το πράγμα...

(Ότι τα᾽θελε, τά᾽θελε!)

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:49 μ.μ. είπε...

@Γλυκό-Κερασό-Ζουζούνα:

Είδες, την έκανα την ανατροπή στο τέλος!

Υπερπαραγωγάρα! Ούτε στο σινεμά τέτοια!

Μα να σου πω, αν συμβούν κανένα δύο τέτοια ακόμα, θα το νοικιάζω το τραπεζάκι με την ώρα!

Και για να έχουμε και καλό ερώτημα, εσείς κυρία μου γιατί δεν πάτε στα νησιά; Είσαστε βουνίσια;

Υ.Γ. Και τζιτζι από το τζιτζίκι; Tragic!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:51 μ.μ. είπε...

@Kathysteras: Ε κοίτα αγαπημένε μου, δε μπορούμε να τα ζούμε όλα όλοι!

Εμένα μου βγαίνει το λάδι όλη την ημέρα με τα σύο μωρά, και είπε ο Θεούλης να με ανταμοίψει κάπως!

Εσύ που δεν έχεις μωρά, ζεις άλλα!

Θέλω να ελπίζω ότι θα δουν και άλλα τέτοια τραγελαφικά τα ματάκια μου εδώ δύο μήνες που θα κάτσω...

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:52 μ.μ. είπε...

@fortunata: Αυτής της ήρθαν τα χαστούκια σφοντύλι και ησύχασε!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:53 μ.μ. είπε...

@Ανώνυμος: Έξοχο στο εξοχικό!
Μεγάλες συγκινήσεις!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:55 μ.μ. είπε...

@Coula: Coca cola light forever! Δεν το σηκώνει το ποτό ο οργανισμός μου!

Τα δικά μου θα σας τα πω όταν συμβούν! Ακόμα δεν πρόκαμα να φτάσω η καψερή!

Φιλάρες!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:57 μ.μ. είπε...

@Αυτή ή αυτός: Μη μου πεις μαρή ότι τον Αυτόν τον φωνάζεις τζιτζιφρίνο, θα παρατήσω τα παιδιά μόνα τους στο νησί, θα ανέβω εκεί πάνω και θα σε τσακίσω!

Φιλενάδα η πρόσκληση είναι ανοιχτή! Βγάλε εισητήρια, πάρε τα κουβαδάκια σου και κατέβα!

Ο στομαχόπονος μας πέρασε;

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 12:58 μ.μ. είπε...

@s_pablo: Έτσι είναι! Μόνο που αυτή έπεσε στο 10%!

Πολύ ρε αδελφέ! Ντροπή της, αλλά και αυτός... τα ήθελε ο κώλος του με τέτοιο χαιδευτικό!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 3:12 μ.μ. είπε...

@Venea: Ε μα και αυτή! Δηλαδή πού πήγε και το βρήκε, θες να μου πεις; Το᾽ψαξε πολύ;

Θα σας ενημερώνω για τις εξελίξεις του μπαρ δίπλα και για ό,τι άλλο παίξει στο νησί αυτό το καλοκαίρι!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 3:13 μ.μ. είπε...

@Emmanouela: Αν συνεχίσουν τέτοια περιστατικά με βλέπω να περνάω μέλι!

Στι όμορφες κυκλάδες, το μεγαλύτερο νησί. Το βρήκες;

Emmanouela on 7 Ιουλίου 2010 στις 3:20 μ.μ. είπε...

Μην μου πεις Νάξο, please μην μου το πεις!!!!!!!!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 3:37 μ.μ. είπε...

@Emmanouela: Θα σου το πω! Θα σου το πω!

Είν᾽κακο;

Emmanouela on 7 Ιουλίου 2010 στις 3:42 μ.μ. είπε...

Φτουουου!!!!

Κοίτα, για σένα δεν είναι κακό προφανώς, αλλά εγώ δεν έχω καλή σχέση με τη Νάξο! Δηλαδή, τα αισθήματά μας είναι αμοιβαία και έχω ορκιστεί ότι δεν θα ξαναπατήσω το πόδι μου!

Κρίμα.. Ελπίζω αυτό να μην επηρεάσει τη μεταξύ μας σχέση! Θέλω να παραμείνουμε φίλες!

Manouli on 7 Ιουλίου 2010 στις 4:02 μ.μ. είπε...

Τι σου᾽κανε καλέ το νησί; Ή, τί του έκανες εσύ κακούργα;!

Τώρα να σου πω, δε θα τα χαλάσουμε κιόλας... Αν εσύ δε θες να ξαναπατήσεις, μην ξαναπατάς! Το παίρνω λίγο βαρέως, αλλά σου έχω αδυναμία και ια το ξεπεράσω...

Emmanouela on 7 Ιουλίου 2010 στις 4:13 μ.μ. είπε...

Άσε με μωρέ με το γκαντεμόνησο! 2 φορές έχω πάει και μου χουν συμβεί τα πάνδεινα!! Δεν ξαναπατάω σου λέω!!!!

kanivallos on 7 Ιουλίου 2010 στις 11:11 μ.μ. είπε...

Η Νάξος?
Κοίταζες παλιά στο Φιλώτι γκόμενα στα μάτια πάνω από 5 δευτερόλεπτα και σου την έπεφτε το σόι για παντρειά!!!
Τι περιμένεις από χωριό που αποτελείται από 2 ενότητες: τον Κλέφαρο και το Ραχίδι!!!!
Ραχίδι ναι, τυχαίο??????????

Emmanouela on 7 Ιουλίου 2010 στις 11:22 μ.μ. είπε...

Κανίβαλλε, είσαι Θεός!!! Καθόλου τυχαίο!!!!!

maria on 8 Ιουλίου 2010 στις 12:03 π.μ. είπε...

Διαβάζοντας την ανάρτηση μου ήρθε στο μυαλό το εξής στιχάκι:

Απ το μπαλκόνι ανέβηκα
εκπληξη να σου κάνω
μα είδα εσένα ανάσκελα
με 5 από πάνω
ευθύς εγώ βουβάθηκα
δεν είπα ούτε λέξη
το παντελόνι μου έβγαλα
κ πο 5 γίναν 6...
μάλλον μαρτυρά τη ζωή της νεαράς..

Manouli on 8 Ιουλίου 2010 στις 4:23 μ.μ. είπε...

@Kanivallos & Emmanouela:

Αγάπες μου και οι 2,

μάλλον θα περιμένετε να καθίσω και να υπερασπιστώ τους κατοίκους του νησιού αυτού, όμως κάνετε μεγάλο λάθος. Σε καμία υπόληψη δεν τους έχω (εκτός κάποιων εξαιρέσεων φυσικά). Δε θα ήθελα να τους χαρακτηρίσω, αλλά αν το έκανα τα σχόλιά μου δε θα ήταν καθόλου σαγηνευτικά.

Οπότε, θέλετε να τα χώσετε; Χώστε τα!

Υ.Γ. Κανίβαλλε δεν είδα κανένα σχόλιο για τον χαρακτήρα σου στην τηλεοπτική σειρά και ανησύχησα..

Manouli on 8 Ιουλίου 2010 στις 4:24 μ.μ. είπε...

@maria: Να της το στείλουμε σε καρτ ποστάλ της Νάξου;

Emmanouela on 8 Ιουλίου 2010 στις 4:29 μ.μ. είπε...

Τωρα πάντως εξηγούνται όλα αυτά που έπαθε η κοπέλα! Για όλα φταίει η Νάξος! Οι φίλες μου θα έλεγαν ότι έχω γίνει γραφική και με μαλώνουν όταν λέω κάτι τέτοια, αλλά στο γκαντεμόνησο, τι άλλο περίμενες να της συμβεί της κοπελίτσας?! Αν ήταν σε άλλο νησί, θα την είχε βγάλει λάδι!!

Μανούλι Αγάπη μου!!!!Αφου μου'δωσες το ελεύθερο να χώσω, δεν μπορώ να μην το εκμεταλλευτώ, με τρώνε τα δάχτυλά μου!!!!!

kanivallos on 8 Ιουλίου 2010 στις 7:27 μ.μ. είπε...

Υ.Γ. Κανίβαλλε δεν είδα κανένα σχόλιο για τον χαρακτήρα σου στην τηλεοπτική σειρά και ανησύχησα..


Επειδή έπεσες διάνα, είπα να ποιήσω τη νήσσαν και να την κάνω με ελαφρά.
Μη γίνουμε και βούκινο! :)))

Manouli on 8 Ιουλίου 2010 στις 9:23 μ.μ. είπε...

@Emmanouela: Χώστα χώστα! Ελεύθερα! Βγάλε το άχτι σου αγάπη μου εδώ μέσα.

Υ.Γ. Φυσικά και κάποια στιγμή περιμένουμε την ανάρτησή σου για το γκαντεμόνησό μας!

Manouli on 8 Ιουλίου 2010 στις 9:24 μ.μ. είπε...

@Kanivallos: Ναι εμένα περίμενες για να γίνεις βούκινο! Λες και δεν έχει καταλάβει ολόκληρη η μπλοκγόσφαιρα τί σόι κουμάς είσαι! :)

Emmanouela on 9 Ιουλίου 2010 στις 8:39 π.μ. είπε...

Kαλημέρα Μανούλι!!!

Μες στο μυαλό μου είσαι! Είχα αποφασίσει εχτές να ανεβάσω ένα κείμενο στο οποίο θα εξιστορώ όλα όσα πέρασα στη Νάξο αυτές τις 2 φορές που την επισκέφτηκα και να αναλύσω γιατί την αντιπαθώ τόσο! Σκέφτηκα, όμως, ότι δεν είναι σωστό να κράζω δημόσια ένα νησί και δεν θέλω να επηρεάσω αρνητικά όσους πρόκειται να το επισκεφτούν! Οπότε, ίσως κάποια στιγμή να σου πω από κοντά την ιστορία μου!

Εσύ κοίτα να απολαύσεις τις διακοπές σου και μην παραμελείς το μαμούλι... πάνω απ' όλα είσαι μάνα και περιμένουμε νέα ανάρτηση!!!!

Manouli on 9 Ιουλίου 2010 στις 12:48 μ.μ. είπε...

@Emmanouela:

Γράψτην εσύ την ιστορία σου και μην αναφέρεις το νησί! Θα το ξέρουμε μόνο εσύ, ο κανίβαλλος και εγώ! ;)

Δεν το παραμελώ! Αλλά τί να πρωτοπρολάβω η καψερή;

Emmanouela on 9 Ιουλίου 2010 στις 12:58 μ.μ. είπε...

Mωρέ, λες?! Οκ, με έπεισες!

Crazy Tourists on 9 Ιουλίου 2010 στις 5:44 μ.μ. είπε...

Γεια!!
Καλέ ποιό νησί-σενάριο ταινίας είναι αυτό;
Είδες όμως οι άντρες; Τέτοια αλληλεγγύη!!!

Τρελοτουρίστρια

amalthia on 9 Ιουλίου 2010 στις 6:21 μ.μ. είπε...

α στο δικό μου νησί δεν συμβαίνουν τέτοια ωραία με τους επισκέπτες!

αντίθετα..με τους ντόπιους όλο τέτοια έχουμε!!

Manouli on 10 Ιουλίου 2010 στις 4:56 μ.μ. είπε...

@Crazy Tourists: Σε ένα ήσυχο νησί των κυκλάδων. Το μεγαλύτερο!

Ε μα φυσικά και αλληλεγγύη. Τί είναι αυτοί νομίζεις; Σαν εμάς τις γυναίκες;

Manouli on 10 Ιουλίου 2010 στις 4:57 μ.μ. είπε...

@amalthia: Ποιό είναι το νησί σου εσένα αγαπητή; Και γιατί δε βλέπουμε τέτοιες αναρτήσεις να πεθαίνουμε στα γέλια;

Λόλα on 10 Ιουλίου 2010 στις 11:53 μ.μ. είπε...

Ααααααααααααααχ... το φχαριστηθηκα!!!
Ναι... ειμαι κακια και σκατοψυχη, αλλα καλα να παθει!
Αι σιχτιρ δηλ με το καθε ξεκωλο.

Κι ο αλλος ο καψερος, εμ τζιτζιφρινος (ημαρτον!!), εμ δαχτυλιδι, τουλαχιστον γλιτωσε στη στροφη.

Καλα μιλαμε, το τελος ολα τα λεφτα!

Κοιτα κακομοιρα μου μην αφησεις στιγμη το τραπεζακι, αν ειναι να μας φερνεις τετοιες ιστοριες!!

 

Manouli Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template